25 mei 2015 - Laatste dag………. voor vertrek. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu 25 mei 2015 - Laatste dag………. voor vertrek. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu

25 mei 2015 - Laatste dag………. voor vertrek.

Blijf op de hoogte en volg Margreet

25 Mei 2015 | Nederland, Delft

Jaja nu gaat het echt gebeuren en op tijd volgens de planning. Niet dus. Valt bijna niet te plannen. Er is altijd wel een keer of tig. Oh ja dat niet vergeten, oh ja dat nog doen of effe snel dat nog halen en het staat nooit op de ToDolijst. Gek hè.
Het varieert van een vlek op een shirt tot aan het halen van pakken koffie :-)
We hebben we dit jaar het excuus dat we later begonnen zijn en dat voor 5 weken vakantie. Dit alles om onze huisgenoot niet zenuwachtig te maken door al die koffers op de tafel enzo.
Dan zie je haar alweer denken…. Pffffff gaan ze weer. Nou ik ga maar eens een paar keer flink kotsen. Vrouwtje heeft het toch niet druk 
Dat is ons dus deze keer bespaart gebleven en onze 4-voeter ook.
Allen blij!
Planning:
Koffers inpakken
Laatste was doen, huis stofzuigen, buurtje instrueren hoe de uitzichzelf groter wordende tuinslang werkt zonder dat het een waterballet wordt.
Nog wat strijken.
Nog wat zaken op de pc regelen. (werk en privé)
Auto nog even (laten) wassen en binnen schoonmaken.
Margeert rond 18.30 naar bed voor wat extra slaap. Ik iets later, Moest nog wat mails regelen en betalingen doen. :-( :-)
Slapuhhhhh