18 juni 2015: Slingeren naar grote hoogte - Reisverslag uit Montseny, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu 18 juni 2015: Slingeren naar grote hoogte - Reisverslag uit Montseny, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu

18 juni 2015: Slingeren naar grote hoogte

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Margreet

18 Juni 2015 | Spanje, Montseny

Prima idee dat hier verlengen, dus ik meteen een mail naar Francesca of we nog 3 dagen langer konden blijven. En of dat voor dezelfde prijs was als we de afgelopen periode hebben betaald.
Eerst maar een gaan toeren door het natuurpark. Koffie zetten voor onderweg en de koelbox vullen.
Het was een mooie rit en veel mooie vergezichten gezien. Teveel om op de gevoelige plaat te zetten.
Onderweg naar huis nog even langs de Lidl en dan maar kijken of we al bericht gehad hebben mbt de extra dagen verblijf.
En ja, dat bericht was er en we gaan dus nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet ;-)
Prima prijsje voor die 3 extra dagen.
Dus ipv zaterdag gaan we nu dinsdag pas weg.
Hebben we mooi tijd ons psychisch en mentaal op nog een dagje Barcelona (Lees shoppen ;-0 ) in te plannen op zaterdag.
Misschien is het dan (gezellig) druk of juist minder, want het is best warm die dag en wellicht gaan dan de Spanjaarden naar het strand. Waarschijnlijk ook genoeg parkeerplaatsen omdat het geen werkdag is en dus geen forenssenverkeer.
Zondag weer lummelen of een stukkie rijden en dan maandag verder lummelen en voorbereiden en inpakken.
Goed vooruitzicht!

Dan zijn we woensdag ergens tegen de avond thuis. Donderdag was- en opruimdag. Dan kunnen we vrijdag onze trouwe viervoeter ophalen. Als ze nog mee wilt tenminste.
En dan zaterdag business as usually.

We hadden nog laat broodjes gegeten dus de honger was er niet. Een paar kipkarbonaadjes gekocht en die opgepeuzeld.
’s Avonds wel alvast een hotel voor onderweg naar huis gereserveerd in Selongey (tussen Dijon en Langres)
Toen maar eens de stukjes van afgelopen dagen geschreven en morgen maak ik die af en plaats ik ze met foto’s