17 juni 2015: Rust na Barcelona. - Reisverslag uit Arbúcies, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu 17 juni 2015: Rust na Barcelona. - Reisverslag uit Arbúcies, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu

17 juni 2015: Rust na Barcelona.

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Margreet

17 Juni 2015 | Spanje, Arbúcies

En die was nodig. Dat wandelen in de oude wijk achteraf was toch teveel.
Maar daar hebben we de rustdag voor.
Het is inderdaad strak blauw aan de hemel, dus dat wordt voor mij: plat op de rug. Buikliggen is aan mij niet besteed, tenzij het een lekker zacht tempur matrasje is hahaha.
Nog 3 dagen zijn we hier en dan vertrekken we zaterdag naar ……. ergens anders of …… naar huis.
Qua vermoeidheid had ik het idee naar huis, maar dan nog een week in klo…..weer in Nederland. Hmmmm niet echt, dan zou ik “liever” eerder gaan werken de dagen bewaren voor later.
Eerst maar eens genieten van het hele mooie weer. Warm, maar niet zoals 1½ week geleden. Dit is goed uit te houden. Ook voor Margreet.
Zelf een pastaatje gekookt. Macaroni met spaghettisaus. Waarom zou de saus spaghettisaus heten……. Misschien voor de Spaghetti ;-)
Was toch anders de smaak dan eerder in de vakantie.
Ach we hadden al lekker 2 x vers brood op. Dus zo erg was het niet.
Maar eens de pc aanzetten voor nieuwe bestemmingen ergens in Spanje.
Want Frankrijk wordt het toch niet. Alleen nog voor onderweg naar huis.
Pfff wat lastig iets te vinden voor een redelijk prijs. Ja er is genoeg, maar dat is dan een appartement, hotel of ergens midden in de stad.
Dan toch maar naar huis? Uhhh die zon is wel lekker.
Margreet was naar bed en ik zat nog even te zoeken voor een hotelletje onderweg in Frankrijk en toen dacht ik ineens: we zitten hier prima en volgens de site is er nog 5 dagen plek in ons huisje. Waarom niet hier blijven en vanuit hier (alles is prima aan te rijden) nog wat ondernemen. Zoals nog een dagje Barcelona bv. Kan Margreet nog een paar oorbellen kopen ofzo.
Morgen even met de chef overleggen.
Dan gaan we een dagje toeren door het Parc National de Montseny.
Daar zitten we dagelijks tegenaan te staren, dus nu maar eens van dichtbij gaan bekijken.