21 juni 2015: Lekker uitslapen….. dacht Margreet. - Reisverslag uit Arbúcies, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu 21 juni 2015: Lekker uitslapen….. dacht Margreet. - Reisverslag uit Arbúcies, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu

21 juni 2015: Lekker uitslapen….. dacht Margreet.

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Margreet

21 Juni 2015 | Spanje, Arbúcies

Maar ik was al vroeg wakker en wilde een stukje gaan lopen naar het kleine bakkertje dat we pas hadden ontdekt in Arbucies.
Als die maar open is op zondag, maar ja hoor geen probleem.
2 stukken stokbrood (bruin en wit) en 2 gebakjes die echt gebakjes leken. Meeste gebak is toch wel een hoop lucht hier in Spanje.
Maar die bleken achteraf een hele goede keuze, want ze waren heerlijk. Ohhhhhh die weegschaal dalijk in Delft. Die ploft uit elkaar!
Nu nog even niet aan denken.
Nadat de eieren stonden te koken, maar eens Margreet geroepen rond 9 uur.
Maar die dacht eerder aan uitslapen…….
Ach de koek is op, de pijp is leeg, het eindpunt bereikt voor Margreet.
Dat wordt de komende 2 dagen lekker uitrusten en morgen dus wel uitslapen.
Vandaag toch een lekker ontbijtke met daarna de zojuiste genoemde gebakjes en in de schaduw lekker lezen. Maar het boek werd zwaar evenals de oogleden. Dus voor haar een vervroegde Siesta.
Ikke ingesmeerd, oortelefoon in, muziek op 10 en San Miguel aan mijn zijde en plat in de zon. Nu issi nog te doen. Wel de timer ingesteld.
In het heetst ben ik er ook utgegaan en rons 3 uur margreet gewekt voor wat te drinken en een stukkie brood.
Verder die dag niet veel meer gedaan.
Alleen vroeg in de avond toen de zon effies weg was met wat wasmiddel naar de auto gegaan om het dak schoon te maken. Daar zaten rare plekkies op. Het was een beetje behelpen met een lege waterfles van 8 liter. Nu alleen het sop nog wegspoelen. Dezelfe fles nogmaal gevuld met alleen water, maar dat was water naar de zee brengen.
Een buitje regen zou uitkomst bieden.
En zo geschiedde ;-(. Er kwam een hele grote donkere wolk en daar viel inderdaad regen uit. Dacht dat we dinsdag voor het laatst regen zouden hebben gehad. Maar de spullen staan nog in de tuin. Gauw die binnehalen. En voordat we het wisten konden die alweer naar buiten. Was dus gewoon een buitje om de auto af te spoelen….. ;-)
Morgen dus uitslapen, opruimen en inpakken.
Mailtje schrijven naar Francesca dat we dindag vroeg vertrekken, dus waar we sleutel kunnen achterlaten