7 juni 2015: laatste dagje - Reisverslag uit L'Ampolla, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu 7 juni 2015: laatste dagje - Reisverslag uit L'Ampolla, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu

7 juni 2015: laatste dagje

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Margreet

07 Juni 2015 | Spanje, L'Ampolla

Was het al niet warm, nu vandaag is het nog warmer!
Dus wordt dit een heel kort stukje.
Ontbijt,
Beetje wasdraaien en ophangen. Als het laatste stukje was hangt kan je zowat het eerste er al weer vanaf halen.
Siesta houden.
Eten uit de vriezer gehaald (de macaroni, weet je nog?) Lekker makkelijk.
Beetje poedelen in het bad.
Beetje (dit verhaal) typen, want nu is het ook voor mij te warm om te zonnen.
Moet ook een beetje oppassen anders word ik bij thuiskomt niet meer herkend en denken ze dat ik ook een (wel doorvoede) bootvluchteling ben.
Ik schrijf alvast verder dan de tijd dat het is. Uhhhhh…..
Ja ik kan achteruitschrijven maar ook voorruit!
Na het eten de koffers pakken en alles uit alle hoeken waar we spullen hebben neergelegd halen en op één centrale plek neerleggen.
Het meeste (niet echt waardevolle spullen) alvast in de auto.
Slapen en morgen kunnen na het eten de rest inpakken en het huisje schoon achter laten en we onze 100 euro borg weer terugontvangen van John Upton.
Die is hier morgen om ± 09.00 .

p.s. vandaag geen foto’s gemaakt,
dus een paar andere van de afgelopen tijd

• 07 Juni 2015 - 19:59

Pa En Ma Muller:

Hoi kinderen,
    Nou wat jullie allemaal meemaken is toch eigenlijk humor of komt dat hoe jij het schrijft.Want we hebben samen smakelijk gelachen.Dat het zo heet is bij jullie is voor iets te ondernemen niet leuk.Maar als jullie nu het samen opvangen al het gedoe komt het goed.Hier is het vannacht en gisternacht in het oosten vorst aan de grond geweest is ook niet leuk.Goede reis naar het nieuwe adres we duimen voor jullie dat er regen komt
    Heel veel groetjes

• 09 Juni 2015 - 14:03

Wilma:

Hallo lieverds,

Zo, hehe, ben ik dan even, en ik heb al veel gemist, en inmiddels is het teveel tekst om nu allemaal even snel door te lezen, maar jullie hebben het ongetwijfeld naar jullie zin voor wat ik tot zover heb gelezen, en nog lekker veel weken te gaan. Heerlijk hoor. Geniet er lekker van!!! De foto's zijn prachtig.

Jullie krijgen de hartelijke groeten van al jullie planten, binnen en buiten :-) En het gaat perfect hoor met die oh zo handige tuinslang :-)

Veel liefs van ons allemaal, xx

• 10 Juni 2015 - 08:42

Sabrina En Roel:

Hallo,
    We hebben jullie reisverslagen doorgelezen, leuk hoor!
    Wij vertrekken over 2 weken naar Miravet. Nou wisten we al dat daar niet heel veel te doen is.
    Maar wellicht dat jullie nog wat tips hebben voor activiteiten bezienswaardigheden ect in de omgeving? We verblijven daar een week. We hopen van jullie te horen.

Mvg,
    Sabrina.