11 juni 2015: Goed rusten na gedane arbeid! - Reisverslag uit Arbúcies, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu 11 juni 2015: Goed rusten na gedane arbeid! - Reisverslag uit Arbúcies, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu

11 juni 2015: Goed rusten na gedane arbeid!

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Margreet

11 Juni 2015 | Spanje, Arbúcies

De dag der bulten/bobbels of anders

Dus een kort verslag
Echt geen flikker uitgevoerd hahaha
Dat heet nou vakantie.
Margreet wel wat foto’s genomen van de tuin. Fransachtig toch?
En ’s avonds weer eens zelf (Margreet dan) gekookt. Bruine bonen, gebakken- en rauwe sjalotten, gebakken aardappelen en een stevige heerlijke hamburger. Spaanser kan het niet …….
We hebben nog de trappen van gister in onze benen dus gaan we niet zo laat naar bed. Morgen pakken we een stukkie Costa.
Maar wat zie ik?
Ik heb allerlei bultjes oid op mijn benen, handen en armen. Jeuken niet als ik er af blijf tenminste.
Waar is dat nou weer van?
Staat er iets in de tuin waar ik niet tegen kan ofzo. Want het is gekomen sinds we hier zijn. Echt veel muggen zien we ook niet.
Toch geen vlooien van die kat die hier rondloopt.
Jankt de hele ochtend bij elkaar en is niet weg te krijgen. Maar als je het niet weet……. Dan vraag je het aan Margreet en daarvan is die kat nu als de dood wanneer ze met een pannetje water aankomt.
Dus kunnen we tegenwoordig rustig ontbijten.
Maar nu die bultjes/pukkeltjes…. Geen idee, maar even in de gaten houden en voorlopig als preventie iets tegen de jeuk slikken. Misschien drogen ze wel uit in de zon.
We wachten af. Hopelijk wordt het geen dokters bezoek. Lijkt er niet op, want Margreet kreeg ze in een later stadium ook. Dus zullen toch wel steken zijn van een Unindentified Flying Animal of Unidentified Walking Animal
Wordt vervolgd.