15 juni 2015: Uitgeslapen…? - Reisverslag uit Arbúcies, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu 15 juni 2015: Uitgeslapen…? - Reisverslag uit Arbúcies, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu

15 juni 2015: Uitgeslapen…?

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Margreet

15 Juni 2015 | Spanje, Arbúcies

Bijna helemaal niet geslapen.

Jeetje wat slaap ik veel.
Voor ieder ander is het misschien normaal, maar nu slaap ik per dag gem 8 uur uur. Op een gegeven moment heb ik geen slaap meer en kom ik dus ook niet meer in slaap.
Wakker liggen en luisteren naar het ronken van mijn geliefde gaat het dan niet worden. Pas de 1e keer in 3 weken dat ik na een tijdje wakker liggen er uit ging. Ik was pas 01.30 naar bed gegaan en 04.30 stond ik er weer naast.
Op de grote Opa stoel gaan zitten, handdoekje over de beentjes en telefoontje in de hand een beetje zitten lezen en wegdoezelen.
En ineens was het 06.15 en alweer licht.
Zo over een kort tijdje gaat de zon volgens de verwachtingen schijnen om daarna weer geheel te verdwijnen achter de dikke zwarte wolken. Want vandaag zou en net zo waardeloze dag worden dan gister.
Dus bij de 1e zonnestralen “sprong” ik op en “stoof” ik naar buiten met mijn stoeltje om de stralen op te vangen.
Ahhhhhhhhhhhhhh heerlijk.
Daarvoor had ik eerst alles voor het ontbijt klaar gezet.
Alleen nog vers brood halen bij de supermercat die we verder in de straat hadden ontdekt.
Dat ga ik wel doen als Margreet ook wakker is.
Die werd niet wakker dus maar rond 10 uur geroepen.
Het winkeltje was gesloten. De rolluiken waren in zijn geheel dicht. Dacht toch dat ik het open gezien had…..
Dan maar naar de grote supermarkt.
Lekker verse broodjes en nog wat andere dingen gehaald.
Na het ontbijt nog snel een uurtje zon om daarna weer naar binnen te vluchten! En deze verhalen af te maken. ;-(

Ik ben nu degene die positief probeert te zijn. Want mijn humeur begon “flink” te verslechteren. Een dagje regen ok, maar nu al de 3e dat is er dan toch 1 teveel.
Maar mijn gevoel zei dat het gister en deze dag voor een deel slecht waren die we door moeten en daarna weer goed weer te hebben.
Te beginnen met deze middag, want ja ik zie gaten…… hallelujah daar komt de zon zometeen weer….. ja toch.
Dat vertel ik later. Nu eerst snel naar buiten met een neut, biertje en wat te knabbelen.
Het hield niet over hoor die zon, maar we konden buiten zitten.
Nog even bekeken wat we na zaterdag gaan doen…… nog in Spanje, misschien iets in Frankrijk in de buurt van de Provence ofzo of a casa….
Morgen eerst maar naar Barcelona.
Vanavond nog even bekijken hoe er te komen en evt te parkeren. Dan zeker de tourcitybus nemen om alles op ons gemak te bekijken. We hebben al genoeg gelopen. Uitstappen waarschijnlijk bij de Sagrada e.d. Had nog in gedachten een bezoekje te brengen aan Camp Nou (maar is niks voor Margreet). Dta kost ook nog eens 23 euro p/p. Niet normaal.
Zo is de rest ook als ik op internet kijk.
Beetje toeren met de bus, de Rambla, de straatjes erachter, een Markthalletje een tapaatje enzo. Misschien nog een beetje shoppen en dat is het dan wel. Het hele Gaudi is niet zo aan ons besteed en het prk hebben we al gezien.
Morgen zullen we het weten.
Nu snel slapen en morgen half 7 op. Willen half acht vertrekken. Is ong. 1½ uur rijden.

  • 19 Juni 2015 - 12:19

    Wilma:

    Hi dears,

    Wat een verhalen, wat een mooie foto's en wat zien jullie weer veel. Gelukkig zie ik over het algemeen blauwe luchten, of zijn dat de dagen waarop jullie foto's maken en komen jullie met regen niet uit het huis:-)

    Hier alles oke, jullie planten leven nog, de poststapel groeit iets en voor de rest nog steeds niet warm genoeg naar mijn zin, komende week staat er weer regen op het programma hier als ik het goed begrepen heb, naja, moet toch werken en wat nu valt valt niet in onze vakantie, wat nog even duurt overigens, wij blijven nog even zuchtend en steunend naar werk gaan.

    Geniet nog maar even, want over een week of wat zitten jullie weer thuis, mocht ik geen gelegenheid meer hebben om een berichtje te schrijven dan wens ik jullie nu al vast een goede terugreis.

    Liefs, xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margreet

Actief sinds 14 Mei 2012
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 15991

Voorgaande reizen:

26 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Catalunya

Landen bezocht: