5 juni 2015: Misschien vandaag wat doen?? - Reisverslag uit L'Ampolla, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu 5 juni 2015: Misschien vandaag wat doen?? - Reisverslag uit L'Ampolla, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu

5 juni 2015: Misschien vandaag wat doen??

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Margreet

05 Juni 2015 | Spanje, L'Ampolla

Heel misschien na de barbecue, maar dat is er ook niet van gekomen.
Nee echt is hier gewoon bloedverziekend heet.
Vandaag gewoon een hele luie dag.
Lezen, pc-en, ploeteren in het “zwem”bad, zonnen met cerveza (DIE MISTE EEN VAN ONZE VASTE LEZERS, en JA ik heb gewoon wat aan hoor!!), eten en drinken. Vooral dat laatste is beangrijk. Veel water! Maar dat gaat weleens vervelen hihihi, dus nemen we ook wel wat anders! Cola, Lemon, jigger en biertje…….. en een lekkere cava.
± 4 uur hebben we de reisbarbecue aangezet. Leuk voor 2 of 3 stukjes vlees, maar niet voor een hele maaltijd. Niet eens een foto waard. (eigenlijk zijn wie die gewoon vergeten :-) ).
Drumstikkie, een soort shaslick en een paar dunne lappies lomo.
Lekkere salade erbij, cerveza en klaar is ……
Na goed eten is het goed rusten, Juist….dus, maar weer effe niks doen.
Na het rusten en het zakken van de hoge temperatuur zijn we naar het dorp L’Ampollo gegaan.
Niet iets wat de normale Spanjeganger aan de Costa verwacht. Meer voor een passant en mensen met jachten.
Gewoon even langs de zee gelopen om een windje te pakken. 21.00 uur en nog steeds is het rond de 30°C. Pas als die koperen ploert achter de horizon :-) is gezakt gaat het afkoelen.
Het is o.a. tijd geworden om te beginnen aan onze dagelijkse ergernis.
Slapen in dat kleine bedje.
We hebben nog 2 andere kamers. Eentje boven met een even zo “groot” bed en een kamer met 2 stapelbedden en lattenbodems.
De laatste zou het gaan worden, maar ’s nachts plassen hè……… die kamer is nl aan der andere kant van het huisje dan waar de wc’s zijn.
Dat wordt hem dus niet.
Een andere oplossing is gevonden en die voldoet voor de laatste 3 nachten……………Welterusten