4 juni 2015: Vandaag grootse plannen - Reisverslag uit L'Ampolla, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu 4 juni 2015: Vandaag grootse plannen - Reisverslag uit L'Ampolla, Spanje van Margreet Brabander en Wim Muller - WaarBenJij.nu

4 juni 2015: Vandaag grootse plannen

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Margreet

04 Juni 2015 | Spanje, L'Ampolla

….. maar weinig uitgevoerd.
Eerst naar de Ebro-delta en later op de dag nog naar een natuurpark.
Maar het opstaan wilde alweer niet lukken.
Het huisje is prima zoals eerder gezegd, maar het bed is wel heel erg klein. Smal, das opzich niet zo erg, maar vooral kort (voor mij dan).
Dus helemaal fris kom ik niet uit bed. En voor Margreet gaan de dagen en het energieverbruik tellen. Tel daarbij op de “redelijk” hoge temperatuur ……… En dat heeft hoofdpijn tot gevolg.
Niks forceren!
Zeker niet ergens heen gaan waar weinig tot geen beschutting is.
Paraatje innemen en een vervroegde Siesta houden meid!!
Slaap lekker.
Ik hou mij vandaag ook een beetje gedeisd wat de zon betreft.
Gister en eergister al volop van hem genoten, maar nu issie wel heel erg fel en hij heeft ook geen wolken om zich achter te verschuilen. Dus in de zon liggen is nu afzien :-(
Dit wordt dus lekker muziek luisteren, beetje mail en stukje schrijven en verder samen met mijn vriend señor Cerveza lummelen.
In de middag is Margreet er ook weer bij en met een goed hoofd. Gelukkig. Gelijk maar effies lekker spetteren in het zwembad.
Vanavond de eerder geplande pasta gegeten. Heerlijk, maar teveel gemaakt. Gelukkig hebben we een vriezer. Misschien nog iets voor de laatste dag. Lekker makkelijk.
Omdat we morgen toch eigenlijk echt wel iets willen doen gaat Margreet vroeg naar bed. Want ze wil morgen fris zijn als we dan wel naar de Delta gaan.
Ik blijf nog even op om achterwaarts nog wat dagen tekst in te halen.
Inmiddels wel naar binnen gegaan want het toetsenbord is geheel zwart (en blindtypen doe ik al een tijd niet meer) en ik werd opgevreten door de verschillende vliegend ongedierte.
Discootje zachtjes aan en rammen met die toetsen.
Zo ik ben weer bijna bij.
Nog even foto’s uitzoeken en van tekst voorzien.
En nu maffuhhhh.

• 06 Juni 2015 - 10:26

Pa En Ma Muller:

Hallo kinderen,
    Wim wat heb toch weer erg leuke verslagen geschreven en leuke fotos .Hou het hoofd koel en denk om de zon die kan gevaarlijk zijn.Fijn dat Mar het zo kan opvangen door te gaan rusten.Wij hebben gisteren ook een tropische dag gehad 33Gr dus dat was niet lekker.We zijn Donderdag naar de diergaarde geweest was erg leuk.Volgende week zien we wel dat ligt aan het weer.Met de loge gaat uitermate goed je heb best kans dat ze niet weg wil.
    Heel veel lieve groetjes en blijven genieten